Post by jian on Oct 10, 2017 6:55:16 GMT
h?na jag var i gymnasiet d?r Nike Air Presto Womens var ett barn som hade ett helt nytt par Nike Dunk Hi's wht / red och jag var verkligen avundsjuk p? dem. Han fick s? mycket Nike Air Max 95 Womens uppm?rksamhet ?ver dem trots att det var emot v?r enhetliga politik. Jag ville omedelbart att n?gra gick s? att jag skulle f? ett par. Oavsett att jag inte visste vad jag gjorde i den h?r snygga sneakeraff?ren och blev lurad p? att f? ett par svartvita Nike AF1 i en storlek f?r stor med Nike Air Presto Femme en innersula det skulle "f? mig att hoppa h?gre". De var stora men! Det var sommaren 1991, jag kommer ih?g att spara varje ?re jag gjorde att g?ra oj?mna jobb runt huset eller tv?tta grannarnas bilar. Jag var Adidas Superstar Dames Roze tvungen att komma upp med £ 89,99 f?r att k?pa mitt f?rsta par Jordan 6 Blk / infrar?d. Detta var den b?sta tr?naren i v?rldens "Tinker Hatfields" m?sterverk ". Den h?r stupebombaren hade ingen Nike swoosh-m?rkning. Det Nike Air Odyssey Womens sportade bara svart p? svart "Nike Air" broderi p? h?lfliken (en s?llsynthet i dessa dagar) s? sm?ningom hade jag pengarna precis innan jag b?rjade tillbaka i skolan. ?ven om jag hade lovat mina f?r?ldrar skulle jag inte ta inte skolorna till skolan, efter att ett barn var stabbar i USA f?r sin J i 1990/1. Det varade inte l?nge, det var f?r bra att ta av! Jag bar bokstavligen i helvete ut av dem, s? Nike Air Max 90 Femme Rose sm?ningom spelade fotboll p? Astro-t?ltet vid lunchtider hade tagit sin v?gtull p? min nu slagna 6-tal. Om jag visste vad jag vet nu skulle jag ha h?llit dem p? is! Jag kommer ih?g att g? med min mamma och pappa f?r att Nike Air Max Zero Femme f? ett nytt par tr?nare f?r "b?sta" att ta p? semester, ett par som jag skulle beh?va ta hand om och inte spela fotboll i. Vi hade g?tt till First Sport i Solihull och jag kommer fortfarande att minnas att g? in och se Adidas Superstar Donne Rosa den ljusa r?da Air Max Deluxe i v?ggen. Jag tror att de kanske har varit i f?rs?ljningen? Jag kan inte f?rest?lla mig att min mamma l?ter mig f? ett par Air Max till fullo pris p? dessa dagar. Jag vet inte om det var lairyf?rgerna eller den enorma luftbubblan som tog mig in, men jag trodde att de var otroliga. Jag kunde inte v?nta med att visa mina v?nner. Tyv?rr m?ste jag ha g?tt p? lite glas medan Nike Air Max 90 Donne Nero du ?r p? semester och jag poppade luftbubblan. Jag tog dem tillbaka till First Sport men de hade s?lt ut, jag var helt sliten. Jag slutade ?ndra dem f?r n?gra vita Tailwind's fr?n JD ..