Post by jian on Oct 10, 2017 6:50:45 GMT
Jag gick ut till Oxford Street med min mamma och blev k?r i n?gra Air Max 95-s, men naturligtvis freaked hon ut p? priset, hon hade inte n?got av det! Faktum ?r att hennes ord plockade en annan sko, eller vi kommer till skozon Nike Air Vapormax Womens eller n?got s?dant. Jag gick runt JD och bosatte www.willtaylars.co.uk sig p? Cortez. Jag gillade hur de s?g p? hyllan, men de s?g massiva ut p? mina f?tter. Jag var som 11 ?r gammal med storlek 8 fot med min mamma som ger mig den typiska, "du kommer att v?xa in i" spiel. N?r jag v?xte in i dem var de mina kramar! Nike Air Max 2016 Dames Jag beh?ll dem tills jag var 18 trots att de var en storlek f?r liten n?r jag slog 13. H?ll fast Cortez, glad att f? dig tillbaka! De var alla svarta l?der f?r skolan. Jag var tvungen att spara h?rt eftersom vi inte hade mycket pengar som familj, jag kommer ih?g att ?verl?mna kontanterna som om Adidas Superstar Dames Blauw det var tusen pund! Sedan dess har Max 90 alltid varit min favoritsko. N?r jag hade den skon till fots var jag svalare ?n Cool Spot, som ton?ring p? 90-talet v?xte jag upp med att titta p? Michael, Scotty och Dennis, spela boll, samtidigt som man uppt?ckte Adidas ZX Flux Donne musikalisk storhet genom Wu Tang och Tribe, Nike Air Max Command Femme s? att den d?r skon fick mig att k?nna sig del av den d?r stammen. Skoen var ocks? galen, den var vit, m?rkgr?n och kontrasterande svart ?vre, tillsammans med sin aggressiva 90-talets styling och pumpsystem hade jag fascinerat mig. ?ven n?r de dog, Nike Air Max Zero Womens utf?rde jag en obduktion p? dem, unders?kte pumpsystemet och hur det fungerade. Den skoen och den subkulturen b?rjade en livsl?ng besatthet. Det var den f?rsta skon jag r?ddade f?r efter att jag b?rjade jobba heltid och den f?rsta skon som verkligen fick mig in i tr?ningsarbetare. Jag kommer Nike Air Max 2017 Dames fortfarande ih?g dagen att ?ntligen ha r?d med dem och g? in till sneakerville i Leeds f?r att h?mta dem. Jag tror fortfarande att Tinker Hatfield utformade den b?sta Jordanien hela tiden n?r han designade III och det kommer aldrig att toppas. Som komplex sagt en Adidas Superstar Uomo Nero g?ng "Jordanien 2 var en sko, Jordanien Nike Air Max 90 Womens Pink 3 var en r?relse".